Tere hommikust.

-26 kraadi külma, tühi fotoka aku, tuul mis pidi nina peast võtma, aga sai käidud ja päiksetõus äranähtud üle pika aja.
Täna vedasin end Pärnu lähistel Tolkuse rappa, lootes ikka selle aasta esimene päiksetõus ära näha. Minu kahjuks oli täna -26 kraadi külma ja enne päiksetõusu langeb ta tavaliselt veelgi. Ronisin torni, et sealt seda vaadet nautida, aga kahjuks ei pidanud niisama seistes külmale vastu. Riides olin ma ka nagu Londoni suvitaja ja nii kebisingi tornist alla ja tegin kiired sammud raba poole. Aega oli mul ikka piisavalt, sest nagu mulle ikka kohane, siis olin ma juba tunnike enne päikest kohal. Ja lõpuks oli aeg käes, mõnusalt hinge soojendav päike pistis oma punase nina maapiirilt välja... ja siis sai minu fotoka akul jõud külmaga võideldes otsa:(
Paar minutit aku soojendamist kaenla all ja taas sai mõned klõpsud teha:)

Nikon D3oo
200mm, F14, iso100, 1/50, kiilfilter.
Pärnumaa Tolkuse raba 01.02.2012.

Kommentaarid