Kus meie söök on???

Peale kuut tundi passimist tundus asi väga lootusetu, tavaliselt on selleks ajaks vähemalt mõnigi põssa end ilmutanud, kui täna mitte :) Hakkasin end juba magama sättima, kuna kell oli palju ja väljas suht pime. Kuid siis kostus metsast rõhatus ja platsil oli kuueliikmeline kari. Aga väljas oli juba nii pime, et kannatas vaid videot neist teha.
Kohale tormanud sead ei teinud minu telgist väljagi, muutkui aga matsutasid kõik minu poolt neile pandud maisi-ja viljapalakesed ära. See oligi ju neile mõeldud, kuid ootasin tegelikult ma ju neid õigede pisikesi triibulisi notsusi. Lõpuks otsustasin ära magama jääda, et varakult juba triklis olla. Kell 03:30 ärkasin ja vaikselt hakkas valgeks minema, kogu minu pandud söök oli ööga ära söödud. Korra mõtlesin, et ajan end telgist välja ja panen uue vilja, ehk tulevad hommikul pisikesed triibulised, kuid ei teinud seda arvates, et ehk nii rikun veel kogu asja ära. Veel tunnike ootamist ja minu pisikesed põnnid olid kohal :) Kuid minu telgi ette nad end ei vedanud, vaid hoopis sain väga etteheitva pilgu osaliseks. Kus krt meie söök kõik on??? Teine seltskond tegi ööga kõik puhtaks ja pisikestel põssadel polnud hommikul mitte midagi hamba alla ajada :( Ja nii pisikesed põssad vehkat tegid :(
Kindel on aga üks, selles kohas ei tasu kunagi lootust kaotada, kui ei tule õhtul, tulevad öösel ja hommikul. 

D3s
300mm
iso 2500 f5.6  1/180
04:33 varjest.

Kommentaarid