Loomaaed

 Juba 24 tundi peale karuvarjet leidsin ma end juba tuttavas kohas põssasi ootamas, olin ju saanud kõne, et sigadel on pisipere väljas ja ootab pildistamist. Kuid seekordne fotoralli vedas alguses väga viltu. Nimelt kui viimati seda kohta külastasin jätsin oma telgi sinna ja samas ka kõik vajalik mugavaks magamiseks. Laisk nagu ma vahest ikka olen, jätsin kõik vajaliku alla telki ja aknad panin ilusti kenasti telgil kinni :) Ei viitsinud asju üles putkasse tassida ja nii leidsin ma enda eest täiesti märjad magamiskotid ja madratsi :(

Nii ma siis sättisin oma märjad asjad nii, et saaks kuidagi öö ära veedetud.
Peale 4 tundi passimist tundus asi juba väga lootusetu, niiskus hakkas juba vaikselt närvidele käima :) Õnneks oli mul vahepeal palju tegemist, kui sookured maad jagasid, ning muud linnud kenasti telgi ees patseerisid :)
Siis aga muutus kogu minu passimine täielikuks tralliks :) Olin eelnevalt värsket leiba koos viljaga suht telgi ette maha puistanud, lootes et ehk mõni põssa ka lähemale tuleb. Siis nägingi esimest notsut põõsast piilumas, vaid  

 pisike hetk veel ja terve plats oli põssasi täis :) Mul oli väga hea meel, et ikka notsud end kohale vedasid, muidu oleks seal niiskes telgin tühja passinud. Nii 10 minutit oli kõik nii lahe ja tore, siis aga tulid enamus notsud minu telgi ette leiba maiustama ja nagu notsudele ikka kombeks, hakkasin leiva palukese pärast kiskuma ja vot siis läks minu elu väga kibedaks :) Olin ma ju selle leiva endale nii 10 meetri kaugusel paigutanud :) Õnneks ükski põssa minu telki sisse ei piilunud ja sain suurepäraseid kaadreid :)

 

Kommentaarid