Kohting Hiiumaal

Viimane hommik telgis mõtlesin, et löön selle äratuskella kohe pooleks, kui see kurjam vait ei jää. No mitte kuidagi ei suutnud end jalgadele ajada, uni ja soe magamiskott tundusid armsamaid asjad maamunal Lõpuks otsustasin end oma soojast pesast välja ajada ja teha üks tiir metsas. Kimasin põkaga kohale ja ajasin end mõnusalt kargesse metsa. Juba esimestel minutitel nägin kaugel kaht hirve, kuid need jäid minu laisale tagumikule väga kaugeks Hiiumaa mõjuvõimas laiskus oli lõpuks minust jagu saanud ja edasi liikusin juba autoga mööda uniselt udust Hirmuste metsasihte.
Ja siis ma teda nägin, te ei suudaks ette kujutadagi, kui kiiresti võib end üks raske ja üdini laisk inimene liigutada Sekundiga olin ma põkast väljas ja metsas sirakil, ei seganud mind enam ei sääsed ega mööda nägu ringi sibavad põdrakärbsed. Meie põgus kohtumine kestis tervelt kahe minuti jagu, tema mind põrnitsedes ja mina mööda sammalt roomates:)


Hiiumaa, Hirmuste küla 2014

Nikon D3s
Sigma 300mm/ 1,4x konverter
f4.5 iso 3200 1/400

Kommentaarid