Öine Vilnius

Öine Vilnius kihises ööelust nagu värskelt avatud coka pudel.
Loe lisaks ja vaata rohmek pilte lisainfo alt.


Nikon D80
Nikkor 18-70@38mm
f7.1 iso 100 20sekundit säritust
Vilnius 2011.a
Taas möödas nädal Lätist ja Leedust:) Seekord olin vaid ühe öö Lätis (Riias), kuid seekord võtsin natuke pikemalt ette väga kauni Läti linna Ventspilsi, kuhu eelmine kord sattusin nigela ilma ja vähese ajaga. Kuid ka seekord astusin ma natuke omadega ämbri. Põhiline millepärast ma sinna läksin, oli sellel päeval suletud:) Nimelt siis väga vana kitsarööpaline raudtee. Ütleme nii, et suht loll turist olen, et ei osanud enne kodutööd teha ja uurida kas see on ikka avatud sellel päeval:) Eks siis järgmine kord lähen:)
Mis siis ikka, tegin mõned pildid muust värvilisest linnapildist. Peab ütlema, et see linn on ikka igati üle kõigist linnadest, mida olen oma silmaga näinud. Väga puhas linn, kõik tänavateed on väikestest kividest tehtud. Kui sinna satud, siis kindlasti külasta Ordulinnust ja selles olevat kõrtsi, hmmmm kui hõrgud söögid.
Ma ei hakka siiski seekord pikemalt enam sellest reisist kritseldama, lisan ehk mõned pildid ja mõned kasulikud lingid, mida tasub külastada.
Ah jaa, seekord sai käidud ka linnas mis on ehitatud ainult filmivõtete jaoks. Päris lahe oli vaadata millised on need kohad tegelikult kus tehakse filme:)Ära mainiks veel ühe väga laheda ööbimiskoha Leedu riigipiiri lähistel Palanga külje all. Nimelt siis Sventoij, mis on vaid mõned kilomeetrid peale Leedu riigipiiri ületamist Palanga poole. Väga lahe linnake, mis ei hiilga küll heade teedega, kuid kus on palju teha ja hea ööbida.  Palanga on vaid 24 kilomeetri kaugusel.
Aga eks vaata ise pilte: Pildid leiad VAJUTADES SIIA.

Kommentaarid