Öö metssigadega


Selle aasta jaaniõhtu vaatlesin ma vorsti ja õlle asemel metsas metssigu. Ühe jahiseltsi liikme lahkel loal sain ma nende söödaplatsil terve öö neid filmida ja pildistada. Kui ma sinna läksin, rääkis see jahimees mulle väga täpselt, et sealt nurgast nad tulevad, enne kuuled neid tulemas läbi vesise metsa ja seda umbes kella 22 paiku. No endamisi mõtlesin, et kuidagi uskumatu tundub selline täpne seletamine. Fotokola paika seatud, ronisin mina pukki ja jahimees lahkus. Esimesed tunnid möödusid linde jälgides, paaril korral lendasid sookured üle ja kisasid metsas. Vaikselt liikus kell üheksa peale, kaugelt kostus koera haukumist, mõtlesin endamisi, et ehk haugub koer metsas liikuvate põssade peale:) Siis aga kostus vees platserdamist ja päris kõva raginat. See polnud võimalik, nagu oleks jahimees ise nad sealt võsast välja ajanud. 21:23 oli esimene nots kaadris:) Täpselt nagu jahimees rääkis, tulid sead sealt suunast ja täpselt kellast kinnipidades:) Notsid olid nagu tellitud kohal ja sain neid jälgida terve öö. Kuigi süüa oli palju, kiskusid nad nii nagu oleks vaid üks terake vilja maha puistatud:) Sööda lähedale sai ka paigutatud rajakaamera, kuhu alguses tundus, ei satu ühtki siga. Aga mõned kümned minutid hiljem oli terve see plats sigu täis ja neid jagus igale poole:) Teisele poole platsi sai ka maha pandud üks minu fotokatest. Kui sead seal ringi rallisid, tundus hetkeks, et lammutavad selle seal laiali:) Päris nukker oleks olnud vaadata, kuidas nad selle laiali lammutavad. Aga õnneks jäi ikka fotokas püsti. Nii ma siis vahtisin neid metssigu koos oma pisikeste põssadega terve öö. Loodetavasti leian ma end varsti jälle sealt. Suured suured tänud sellele toredale jahimehele sellise võimsa
elamuse eest.
Siit leiad mõned videoklipid nii rajakaamerast kui ka pukist filmitud videodest.
 vajuta "RAJAKAAMERA" siia

Nikon D2x
300mm

Kommentaarid