Esimesed klõpsud :)



Kell 10:00, lülitan telefoni sisse, möödub mõni hetk, kui telefon teatab, et olen saanud uue sõnumi. Veel hetk ja mind valdab tunne nagu oleks väike poisike uue lelu kätte saamisel.
Sõnumist lugesin " D3s ootab kabineti nurgas" kiirelt pesen näo ja loen uuesti, kas ikka oli kurjam tõsi... Tõsi mis tõsi. Helistasin ülemusele, kes oli selle sõnumi saatnud ja hoiatasin teda, et kui see on nali, siis on see üks halvemaid mida ta eales teinud, kuid see polnud nali.
Õhtul kimasin kiirelt randa, et siis unistuste kaameraga tuttavaks saada:)
Mul pole lihtsalt sõnu, ei oska seda rõõmu väljendada. Aga kindel on see, et käed värisesid ja esimesed pildid tegid mulle selgeks, et olen unistanud väga õigest asjast:)
Täna armas töökaaslane küsis minult, et kas nüüd siis muutub midagi või on lihtsalt uhke tunne, et selline lelu näpus on??? Kindel on üks, ega kaamera ise pilti tee ja ega see kaamera nüüd endaga minu pildioskust paranda. Pildi selgus, teravus ja värvid ütlevad kõik ja seda minu oskamatuse juures :)
Ja ma ei väsi korrutamast, et öö peidab endas palju ilu, mida kodus magades ei näe ;) Peab end ikka välja vedama, et seda kõike näha.







Nikon D3s
Nikkor 14-24mm f2.8
iso 100 ja 160  f4. 30sekundit
Meremõisa ja Keila joa.



Kommentaarid