Öö kuulub meile

  Sellel ööl sain ma lõpuks testida täiskaader kaamerat ja nautida tähistaevast, kuigi õhtu oli täiesti pilves ja polnud mingit lootust tähti näha. Võta aga näpust, ilmataadu tegi taas mulle kingituse ja pühkis taevast ära kõik segavad pilved ja pakkus ilusat vaadet koos langevate meteoriitidega.


Täiskaader on ikka täiskaader, iso kannatab keerata nii nagu hing ihaldab. Ja 17mm teeb ka taeva jäädvustamise päris huvitavaks. Hetkel on mul kasutada Canoni väheke vanem lipulaev, ehk siis 1Ds MK III, pildi kvaliteedis ei saa väga nuriseda, isoga võib teha kõike mis pähe tuleb, kuid pimedas teravustamine jääb Canoni lipulaev Nikoni eelmise põlvkonna lipulaevale ikka alla. Canon saagis juba ammu edasi tagasi, kui minu vana hea D2x suutis ilusti ära teravustada. Aga see polnud ka selle öö peamine teema, pildid tulid sellised mida olin oodanud ja võib öelda, et jäin igati rahule.



Canon EOS 1Ds MK III,
17mm, f4, iso 3200, 30sek
Kirbla lähistel Kelu küla.

Kommentaarid