Timelapse @ night


Kell 00 paiku leidsin end taas sügavast metsast taevast jõllitamas. Ilmataadu on olnud minu vastu juba suisa kaks ööd väga helde ja pühkinud ära kõik pilved mis võiks minu tegemisi kuigadi segada. Mis muidugi ei tähenda, et kõik muu sujub nagu õlitatult :) Ei ole veel päris selgeks saanud kuidas see krdi fotokas täpselt töötab ja nii tegi ta eile 600 pildi asemel 150. No eks muidugi süüdistan ma tehnikat, aga hommikul, kui pea natuke selgem sai selgeks, et ikka jäi asi minu tehnika tundmise ja arvutamis oskuse taha :) No vähemalt sai kokku klopsitud sellest 150´st kaadrist väike timelaps.
Aga nagu üks vanasõna ütleb " harjutamine teeb meistriks " nii püüan ka mina sinna poole. Nii siis on kindlasti oodata veel neid lahedaid videoklippe öisest taevast:)
Kaameraks Nikon D3oo. 18mm. iso 2000. f3.5   15 sekundit säritust.
Tänavjärv.

Kommentaarid