Päev põssadega

Üle mitme kuu sain ma jälle veeta aega metsas jälgides sealsete kohalike tegemisi ja toimetamisi. Seekord kolisin ma oma varjetelgiga maapinnale ja põssade maiuspala sai natuke lähemale maha puistatud. Kell 10:13 võis minu kaheksa tunnine passimine alata.
Aga õnneks on selle küla põssad viisakad ja ei lasknud mul seal kaua oodata, 14:07 oli esimene kohalik juba kohal:))) Siis teine, kolmas ja hetke pärast oli neid seal viis tükki, ninaga lumehunnikuid laiali ajamas, et sealt head ja paremat nosimist leida:)
Ma pole kunagi varem nii lähedal sigadele olnud kui seekord. Õnneks salvestab minu kaamera ka info, kui kaugel ma objektist olen ja lähim põssa oli kõigest 20 meetri kaugusel :)
Siis aga saatis jahimees mulle sõnumi, et kella 17 ja 18 vahel tuleb üks punt, kus on väheke suurem kult. Nagu tellitud oli see seltskond kohal ja kui nüüd päris aus olla, siis tõmbas see vaatepilt seest natuke kõhedaks. Väheke suurem kult oli küll väga hellitavalt öeldud :)))  See põssa oli suur nagu maakera ja kihvad mis sealt välja turritasid... igatahes oli see ikka väärt vaatepilt.
Kell aga ei andnud mulle enam asu ja olin sunnitud põssad metsa ajama ja ise oma kola kokku pakkima ja kodu poole liikuma, kuid ega põssad minu köhatamisest väga välja teinud. Päris kõval häälel tuli neid sealt ära ajada :)
Igatahes suured tänud sellele toredale jahimehele, kelle lahkel loal ma neid põssasi terve päeva passida sain.
















Nikon D3s
Sigma 300mm f2.8

Kommentaarid