kukkuuuu... keda otsid fotomees???? :)

 Taas kord oli mul hea võimalus põdrapoiss pildile püüda :)
Lugu ise oli aga selline...
Kle Raul lähme kooberdame metsas, teeme ühe 10kildise ringi, äkki näeme kedagi.
Sõber: ei, ei mina ei viitsi niipalju küll metsas koperdada, mine sina.
Okas, ma siis lähen... tegin ligi 10 kildise ringi ja kahjuks nägin ma vaid ära jooksva hirve p****t :(
Tulin tagasi sõbra juurde ja vot siis läks asi väga inetuks kätte :)
Sõber, kellel ma Hiiumaal külas olin, käis ühe meie sõbraga koos Kalana sadamas ja tagasi tulles kinkis neile loodus ilusa vaate, kui neli suurt põtra teeserval niisama tsillisid. Õnneks oli sõbral fotokas kaasas ja suutis neid jäädvustada. Kui olin selle loo ära kuulanud, pidin kadedusest lõhki minema. Aga no mis siis ikka, ehk leian mina oma põdra homme ja nii me järgmisel päeval tegime uue ringi õhtupoolikul. Samas kohas muidugi loomi polnud, kuid nagu piltidelt näha, siis on Hiiumaa täis üllatusi :)))

Nii ei jäänud minu sisse kadedust ja ei pidanud ma ka tühjade kätega sealt tagasi tulema :)))
Kuid hoolimata sellest, et eelmisel päeval sain pildile põgeneva hirve taguotsa, olen ma igati rahul selle tripiga Hiiumale. Pole ma varem nii lähedale suutnud hirvele hiilida ja seekord sai ka merel kalal käidud, kust tuli välja päris hea ports räime :)
Suured tänud sõbrale ja kogu Hirmuste külarahvale sellise toreda nädalavahetuse eest.

Nikon D3s
Sigma 300mm f2.8
Hiiumaa Hirmuste 2013

Kommentaarid