Kotka haare :)

Järjekordne fotoralli seljataga ja seekord sai kaadrisse ka midagi. Nagu üks sõber juba ütles, et Sul viimasel ajal ainult ühed vabandused. Kuidas ikka nii ja kuidas naa, aga pilti pole. No palun sõber Urmas, siin on siis mitte vabandused vaid mõned pildid ka ikka :)
Samas ei saa mööda ka mõnest vabandusest, öine vihm tegi mulle tuule alla ja pidin end telgis kokku pakkima ja vehkat pukka tegema :) Ja no nagu ikka vedas end kährik välja peale seda, kui olin juba kõrgel oukas. Seega mõned dok.kaadrid ka ikka sekka :)
Selleks aastaks on siis meie notsukaameraga asjad ühel pool, enne tulevat aastat me end sinna enam ei vea. Laseme ka jahimehel endal seal toimetada :( Samas loodan väga, et see tore jahimees lubab meid sinna tagasi juba tuleval aastal. Ma pole terve oma elu jooksul nii palju ja nii lähedalt loomi näinud, kui seal :)
Suured suured tänud jahimehele ja kõigile neile kelle abiga ma seal käinud olen ja need pildid teinud.

Nikon D3s
Sigma 300mm f2.8
f4.5
iso 500
1/1600 pilves õhtu.
kodumaa metsas :)

Kommentaarid