Nupsikud



Lõpuks ometi õnnestus mul see ilus loom pildile saada. Kaua kaua olen ma seda hetke oodanud :) Minu suurimad lemmikud on rebane, kährik ja mäger. Rebast on mul korra õnnestunud telgist terve tunni jälgida, seekord õnnestus mul kährikut terve õhtu jälgida. Näha seda looma täiest omas elemndis, omi toimetusi toimetamas on ikka suur õnn. Öeldakse ju et tegemist on täielikult öise loomaga. Tänu aga heale sõbrale kelle nähtud vaevale toidu vedamises sinna, sai see ka teoks. Suured suured tänud talle selle eest.
Igatahes oli seekordne 17 tundi varjes passimine seda igati väärt, tuttav jahimees oleks nagu võlunud selle pesakonna sinna platsile. Suured suured tänud ja suured tänud veel kahele sõbrale laenatud tehnika eest.
Canon 5D mk2
canon 500mm f4 is
3200/ f4/ 1/125 peale loojangut.
Kodumaal :)

Kommentaarid