2014 aasta lind

No kui keeriline saab ühe linnu pildile saamine olla.... hmmm väga, ma rõhutan sõna "väga keeruline" saab olla selle väikse ja väga argliku linnu pildile saamine. Mina isiklikult olin enne eilset ja üleeilset päeva seda lindu ainult netist piltidelt näinud. Olen palju kuulnud, et kui raske seda lindu on leida ja veel enam pildile püüda. Viisin oma kalli naise töö asjus Lääne-Virumaale, kohale jõudes teatas juba seal olnud naise töökaalsane, et näe, seal all on jäälind terve päeva tiirutanud. Ma ei suutnud uskuda, mida ta just oli lausunud. Kuid kohe ma sinna siiski ei jäänud, ei tahtnud tööd tegevaid inimesi segada. Hiljem kui naisele järgi tulin, vaatasin, et üks kohalik seisis seal kaamera käes ja ees tundus olevat 18-55mm objektiiv... 18-55 mõtlesin endamisi, siis ei pidanud enam närv vastu ja küsisin, kas võin ka sinna hiilida? Ja ikka võid, teatasid kõik nagu ühest suust :) Ajasin end kiirelt autost välja ja sekund hiljem olin ma kohtunud selle uskumatult ilusa linnuga :)
Ilmselt on see kodumaa kõige ilusaim lind, keda siiani kohanud olen ja peab tõdema, et teda on väga keeruline pildile püüda. Kiirelt siin, siis kiirelt juba seal, tsulpsti vee alla kala järele ja siis põõsasse peitu. Nii ma teda seal siis taga ajasin. Leppisime kokku, et tulen ka järgmine päev sinna teda pildile püüdma. Kahjuks järgmine päev oli täiesti pilves ilm ja kuidagi vedas kõik viltu. Kuigi lind tiirutas oma tavapärast tiiru ja ajas kala taga, mis aga tähendab seda, et varsti olen ma seal tagasi, et uuesti selle ilusa linnuga kohtuda.
Uskumatu on ka muidugi see lugu, kuidas ma enda jaoks selle linnu leidsin ja kus me esimest korda kohtusime :) Selline lugu meenutab natuke seda kassi lugu, kes leso peal põõnab ja ootab, et hiir suhu kukuks :) No täpselt nii ju minuga juhtus :)





D3s ja D80
300mm
Lääne-Virumaa 2014

Kommentaarid