Kitsed

Täna hommikul ärkasin ma 6:45 kindla plaaniga kohtuda metskitsega, kõik eeltöö oli mul selleks tehtud ja panused päris kõrgeks aetud.
7:20 olin ma platsis, kangutasin oma väga väga ära külmunud telgi lahti ja sättisin end valmis. Telgil olid lukud nii ära jäärunud, et oli kohe tükk tegu neid lahti saada, oli väljas ju miinus 18.5 kraadi külma.
Möödus vaid vaevu tunnike, kui läbi hämara hommikuvalguse nägin põõsaste tagant looma tulemas. Veel mõni hetk ja kitse kiire sammu vahtisimegi teine teisega tõtt vavalt 5-6 meetri pealt :) Lõpuks ometi sain ma kitsele nii ligi. Kuna väljas oli veel suht hämar, siis otsustasin alguses pilti mitte teha. Fotokas näitas mõõdetud säriks 1/8le, no sealt head nahka ei tule, mõtlesin endamis ja jälgisin nii sama neid. Pool tunnikest hiljem otsustasin teha esimese pildi lootes, et loomad kohe jalga ei lase. Õnneks on minu fotokal peal selline abimees mis teeb pilti suhteliselt vaikselt ja nii ei teinud kitsed minu klõbistamisest väljagi :)
Mul on ääretult hea meel olla kogemuse võrra rikkam :)



Nikon D3s
Sigma 300mm f2.8
Harjumaa 2014

Kommentaarid