Täna tegid kitsed mulle 1:0 ära Nagu viis kopikat olin 7:30 oma jäätunud telgis ja ootasin külalisi. Vaevalt möödus 5 minutit, kui esimene kits oli kohal... ma just kolistasin seal nii, et vähe ja neid ei koti see ja nii vara pole neid kunagi olnud. Pilti teha polnud mõtet, mõtlesin endamisi. Kuidagi kahtlaselt ärritunud tundusid loomad, isegi obje teravustamise peale ehmatasid... ei saanud eru mis toimub. Ootasin siis kuna valgemaks läheb, kuid enne tegid kitsed sääred ja jätsid mind pika ninaga Siis möödus tunnike, kui juba tuttavate sarvekestega kits areenil oli, tegin ühe lõigu videot ja paar pilti, kui juba loom leelet lasi. Siis passisin juba mitu tunnikest täiesti tühja. Kell 11 meenus, aga et pidin kell 11:30 kodus olema. Pakkisin oma kola kokku ja kimasin koju, rajakaamera saatis mulle veel 11:09 minu lahkumisest pildi. Vaevu sain auto pargitud, kui telefon andis teada saabunud meilist.... mõtlesin mida kuradit ja vaa krt 11:24 olid kitsed tagasi platsis Ja nii terve päeva saadab rajakas pilte.
Kuid juba hommikul tundus midagi paigast olevat, tuttavast kitsepundist on üks kits puudu Terve päeva on tulnud pilte kahest pundist, kus tavaliselt on kaks isast ja kaks emast kitse, kuid täna oli ühel poisil üks pruut puudu Kes krt mu kitse ära sõi?


Kommentaarid