Öö mis kuulus virmalistele!

Teisipäev oli raske päev, mingi viirusepoiss püüdis mind kinni ja sõbrunes minu tervisega, murdes minu hea olemise hoobilt maha. Otsustasin järgmisel päeval tööle mitte minna ja kimasin kodu poole. Siis aga plärises taskus telefon ja virmaliste äpp teavitas saabuvast tugevast etendusest. Panin kurva meelega telefoni kinni ja kimasin koju. Hilist õhtusööki süües hoiatas telefon mind uuesti, et kohe kohe peaks taevas asi huvitavaks minema. Kolmandal hoiatusel murdusin nagu makaron ja pakkisin kiirelt kola, toppisin selga kõige soojemad riided, ning kadusin kus see ja teine. Jõudes kohale oli taevas vaid õrn kuma. Kobisin autosse sooja ja otsustasin veidike oodata. Ma ei pidanud kaua ootama ja etendus mis algas oli võimas. Taevataat halastas mulle, et olin tulnud haiguses hoolimata taevasse vahtima :)

 Nikon D3s
Nikon 20mm 
f4, iso1600, 5 sekundit, K3200

Kommentaarid