Hommikune kohtumine

Kas Te teate, kes on karma? No mina tunnen teda ikka kuradima hästi. Nimelt kui ma täna kell 04:10 ärkasin ja end oma varjesse sättisin, vaatasin, et fotokal paar pügalat akut veel alles. Väljas aga oli kolm kraadi külma, mis ilmselt ei mõju just hästi akule. Kuid kõigest hoolimata kobisin ma sellise pool nätske akuga telki ja kuulasin koidiku linnulaulu ning tukkusin toolil :) Kui hakkas tasapisi valgeks minema, koputas keegi minu telgi uksele... Ohohh, kes siis nüüd, mõtlesin endamisi ja avasin ukse.... Arvake ära, kes seal mulle vastu irvitas? Just just, seesama karma tühjaks saanud fotoka akuga, kelle kohta ma küsisin, kas tunnete teda. Karma leidis mind üles, kuna olin ju tulnud sellise nätske akuga varitsema loomi... kui loll saab üks inimene olla, mõtlesin endamisi ja otsustasin akut säästa ja pildistada linde, keda pole veel sellel kevadel pildistanud. No ja nii ma siis seal passisin niigi väiksel toolil koos karmaga, kellel mõnitav irve näol :( Järjest valgemaks läks ja aina rohkem hakkas tunduma, et ei tule täna siia ühtki looma. Siis aga kostus kummaline heli telgi kõrvalt. Arvasin, et ehk tegu mõne kassiga, kes sinna ikka aeg ajalt eksib. Aga ei, see polnud kiisu vaid kolm kitsekest, kes lihtsalt tuimalt platsile jalutasid ja söögipoolist otsisid :) Ütlesin kitsal toolil laiutavale karmale, ole nüüd sõber ja anna fotoka akule veidike voolu, et mõned klõpsud saaks ikka purki püütud. Lülitasin fotoka sisse ja...
Hoolimata kõigest oli see väga mõnus hommik!

Kommentaarid