Päiksetõus :)

Sellel hommikul läksin ma luhale mõttega pildile püüda meie pisikese kodumaa suurim loom. Loom kelle toimetamisi olime sõbraga taas jälgima tulnud. Möödas oli juba aasta viimasest külastusest Matsalu luha kaitsealale. Kell 4:40 äratas meid kell ja oli aeg teele asuda, läbi pimeduses hõljuva udu kadusime nagu vitsad vette. Enne kohale jõudmist soovisime sõbraga teine teisele õnne ja meie teed viisid meid lahku.
Sättisin end mugavalt puu alla sisse ja jäin paksus udus koidikus oma modelli ootama. Vaikselt hakkas päev ärkama ja päike tõusma, kui läbi paksu udu ilmus kaugelt nähtavale üks põdrapull. Pull kõndis tasa ja targu otse meie suunas, sõber oli minust nii 200 meetrit eespool. Endamisi mõtlesin, et loom võiks ikka lähemale tulla ja oodata oma tulekuga seni, kuni päike end maapinnalt üles punnitab. Loom oleks nagu mind kuulnud, uimerdas ja uimerdas, ning tuli aina lähemale. Lõpuks oli minu jaoks see õigede magus kaugus käes ja täpselt sellel hetkel tõusis ka päike. Mõttesi tänasin looma ja ilmataati, kes tegid täna kenasti koostööd :)
Siis aga võttis lugu sootuks teise pöörde, loom ei jäänud seisma ega valinud muud teed vaid tuli sirgjoonelt mulle peale. Lõpuks oli loom juba ohtlikult  lähedal ja ma otsustasin fotoka hüljata, ning end puu taha peita. Loom aga tuli aina edasi ja edasi, vaatasin juba kuidas nüüd puu otsa saada, et loomaga kontakti vältida, kuid lõpuks loom muutis suunda ja läks minust ringiga mööda.
Õnneks ei pidanud, ma end inimesena reetma ja looma häirima. See oli tõsiselt hea elamus, kuid samas ka veidi hirmutav :) Aga nagu öeldakse, lõpp hea kõik hea :)

Kommentaarid