Minu kõige kõige esimene... :)

Täna juhtus see mida olen ammu oodanud. Käisin lapse ja naisega metsas veidi luusimas ja juba tuttaval teel sõites tundus mulle, et ühel männil olev kühm on miskit uut, sest varasemast ma seda ei mäletanud. Jäin seisma ja tegin fotokaga kontrollpildi... kas tõesti kakk, käis peast läbi :) Lasin autol veel meetri sõita, et jääksime natuke varju, lapse tahvel keerati ruttu kinni ja algas tagasihoidlik luurekas heinas :) Jalas olid mul lühkarid, seega sääsed minu elu just kergeks ei teinud, kuid see oli minu väikseim mure tol hetkel. Ma mõtlesin vaid kakule ja temaga kohtumisest, nii roomasin kõrges heinas nagu jänes kapsaste vahel :) See on minu kõige kõige esimene pilt händkakust, ma olen ääretult õnnelik. Naastes autosse hakkasime liikuma kodupoole, kui teele jooksis veel mägraonu meid tervitama :) Igatahes ilus õhtu oli täna :)

Kommentaarid